Unitatea de aspirare
Motorul de aspirare este dotat cu turbina de tip “channel blower” , protejat impotriva exploziilor si certificat ATEX ZONA 22. Ventilatorul este montat direct pe axul motorului astfel incat nu este nevoie de nici un sistem de transmisie rezultand preformante deosebit de bune la o turatie de 2850 rpm 24 ore pe zi. Motorul nu are nevoie de mentenanta astfel incat reprezinta solutia ideala pentru lucrul non-stop in regim industrial, extrem de silentioasa si foarte durabila. Motorul indeplineste gradul de protectie IP 65. Panoul de comanda include si un comutator de siguranta care opreste motorul. Sistemul de proiectare a carcasei motorului contine elemente care reduc viteza si zgomotul aerului la iesire.
Unitatea de filtrare
Unitatea de filtrare este protejata in interiorul camerei de filtrare construita din otel; filtrul este realizat din polyester, construit sub forma de buzunare pentru a mari suprafata de filtrare (50.000 cm2) si are o eficienta mare de filtrare (1 micron). Aspiratorul este dotat cu un sistem manual de scuturare a filtrului care asigura o curatare extrem de eficienta a acestuia prin intermediul unei miscari verticale de scuturare. Realizarea unui grad ridicat de desparafuire a filtrului duce la cresterea duratei de viata a acestuia si mentine performantele de aspirare la un nivel foarte bun. Duza frontala de aspirare, realizata din aluminiu, cu diamentrul de 80mm este plasata sub filtru facand astfel posibila aspirarea in acelasi timp a prafului si a materialelor solide si lichide fara a mai fi nevoie sa schimbam sau sa scoatem filtrul.
Unitate de colectare
Praful si materialele aspirate sunt depozitate intr-un recipient realizat din otel cu capacitatea de 160 litri dota cu roti de transport care faciliteaza operatoului o manipulare si o descarcare facila a acestuia. Cuva colectoare este dotata cu manere de transport astfel incat chiar daca nu se utilizeaza o punga de colectare montata in interior operatorul va putea extrem de usor sa descarce recipientul. Aparatul este montat pe un sasiu de otel dotat cu roti antistatice si impamantare. Toate partile metalice au impamantare, pentru a evita eventuale scantei provocate de energia electrostatica.